استاندار لرستان در پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت
خرمآباد -ایرنا - سید موسی خادمی استاندار لرستان در پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به کارکنان و فرماندهان نیروی انتظامی لرستان تبریک و تهنیت گفت.