ادارات خوزستان شنبه با تأخیر فعالیت خود را آغاز میکنند
اهواز - استانداری خوزستان در راستای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران، دستور داد ادارات استان روز شنبه با تأخیر فعالیت خود را آغاز کنند.