مدیرکل هواشناسی تهران: دمای برخی مناطق استان به ۴۲ درجه میرسد
تهران- مدیرکل هواشناسی استان تهران از تداوم هوای گرم در روزهای آینده خبر داد و گفت: دمای هوا در برخی مناطق استان از جمله ورامین، پیشوا، پاکدشت و قرچک به ۴۲ درجه سانتیگراد میرسد.