پویش «مهر حسینی، نذر خون» در اصفهان آغاز شد
اصفهان -مدیرکل انتقال خون استان اصفهان از آغاز پویش «مهر حسینی، نذر خون» همزمان با فرارسیدن ماه محرم در این استان خبر داد و از مردم بهویژه جوانان و بانوان برای مشارکت در این طرح دعوت کرد.