معادن بم باید مسئولیت اجتماعی خود را در قبال مردم این شهر ادا کنند
بم- امام جمعه بم گفت: انتظار میرود صاحبان معادن در شهرستان بم در توسعه و آبادانی این شهر و مناطق محل فعالیت خود نقش جدیتری ایفا کنند.