اعتراف آمریکا به نقض توافق و تجاوز جدید به ایران
در تجاوز جدید به کشورمان، ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا با انتشار بیانیهای اذعان کرد که اهدافی را در ایران مورد حمله قرار داده است.